Εμφανιζόμενη ανάρτηση

200 χρόνια μετά

  6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Μια διαδικτυακή πρωτοβουλία του σχολείου μας ...200 χρόνια μετά κάνουμε τη συμμετοχή μας ...μέρος της εμβλημ...

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Διορθώνω το γραπτό μου

Διορθώνω  το  γραπτό μου

Κάθε  φορά που γράφω  ένα κείμενο  το ξαναδιαβάζω. Προσέχω όλα τα παρακάτω και διoρθώνω  όσα χρειάζονται. (Μπορεί να χρειαστεί να ξαναγράψω κάποια μέρη του κειμένου μου.)

Ι. Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα;
2. Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;
3. Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό

   μου;
4. Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες και τα κόμματα;

5. Χρησιμοποίησα πολλές διαφορετικές λέξεις ή έχω

   επαναλάβει συχνά τις  ίδιες λέξεις;
6. Τι μου άρεσε περισσότερο απ' όσα έγραψα;
7. Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα;  

    Πώς  μπορώ να το γράψω τώρα;
8. Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμα; Τι θα μπορούσα να

    αφαιρέσω;
9.   θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου;
ΙΟ. Ποια σημεία θα τους αρέσουν περισσότερο και ποια

     λιγότερο;
11. Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου;

      Είναι καθαρό

     και καλογραμμένο; Μπορεί να το διαβάσει κανείς

     εύκολα;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου